نتایج نظر سنجی بهترین آهنگ آلبوم در پیج منصور ازسوی طرفداران





وبلاگ طرفداران منصور
















نتایج نظر سنجی بهترین آهنگ آلبوم در پیج منصور ازسوی طرفداران

دوستان عزیز سلام،
با سپاس فراوان از محبت همه شما عزیزان . تمام پیغامها و نظرات شما عزیزان رو در مورده آلبوم جدید دریافت کردم.
حمایت همیشگی شما بزرگترین دلگرمی برای من و همکارانم هست .
طبق اطلاعاتی که از نظر سنجی کوچکی که در مورده آهنگهای جدید از شما عزیزان دریافت کردم ، امروز فیلبرداری قسمت هایی از ویدئو " نموندی ببینی " رو انجام خواهیم داد .
سعی دارم که در چند هفته آینده این ویدئو رو پخش کنم. شما عزیزان را حتمآ در جریان کارهای جدیدم خواهم گذاشت .
ارادتمند ،
منصور


Dear Friends,
Thank you for your messages, endless support and love. Based on a brief survey I did about the new songs on my new album; I have decided to move forward with doing a music video for “Namoondi Bebini”. Today is the first day of the shoot and I will keep you informed with the release date.
Best,
Mansour
 


نظرات شما عزیزان:

ن.م
ساعت22:52---14 اسفند 1392
بهترين اهنگ شما باوردبشه و بسيار زيبا و دلنشين انقدر زيباست كه ادم هواسششش ميره انجا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط mohammad در 22 / 9 / 1388برچسب:, و ساعت 22:23

درباره ی ما

با سلام به همه منصوریای عزیزبه وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم هرمطلبی رو از منصور می خواین رو تو این وبلاگ پیدا کنین

mohammad

»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 91874
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1